«سئوالات متداول»

۱. مراحل خرید از شرکت چگونه است/چگونه می‌توان محصول موردنظر را بخرم؟
روش خرید از سایت: مرحله اول به سایت آسان دیاگ قسمت فروشگاه – آسان دیاگ مراجعه کنید. مرحله دوم پس از انتخاب محصول موردنظر ثبت اطلاعات و سفارش رو انجام دهید. مرحله سوم مبلغ موردنظر سفارش را به شماره کارت موردنظر در سایت واریز نمایید. مرحله چهارم رسید آن را به شماره ۰۹۳۰۱۷۲۱۰۱۴ در تلگرام یا واتساپ ارسال کنید. درنهایت پس از بررسی رسید واریزی، همکاران ما سفارش شما را آماده و به سرویس‌های حمل‌ونقل تحویل خواهند داد.

۲. قیمت محصولات را از کجا می‌توان مطلع شد؟
کلیه قیمت‌ها در قسمت فروشگاه سایت آسان دیاگ با لینک «فروشگاه – آسان دیاگ» قابل‌مشاهده است و در صورت تمایل می‌توانید به‌صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

۳. آسان دیاگ از چه خودروهایی پشتیبانی می‌کند؟
تمامی خودروهای تحت ‍‍‍‍‍‍‍پوشش آسان دیاگ را می‌توانید از طریق لینک «خودروهای تحت پوشش(Car list) – آسان دیاگ» قابل‌بررسی و مشاهده می‌باشد.

۴. به‌روزرسانی نرم‌افزار شامل چه مواردی می‌شود؟
به‌روزرسانی نرم‌افزار شامل ۲ قسمت است. قسمت اول به‌روزرسانی نرم‌افزار که شامل آپدیت کردن برنامه می‌باشد و از قسمت «دانلود نرم افزار – آسان دیاگ» انجام می‌شود. قسمت دوم به به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی خودرو و … است که این به‌روزرسانی از منوی سمت راست برنامه گزینه «به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی »قابل انجام است. به‌روزرسانی نرم‌افزار برای خودروهای جدید کلیه کاربران تا یک سال اول رایگان است و درصورتی‌که به‌روزرسانی یک‌ساله پایان پذیرد می‌توانید پس‌ازآن به تمدید اعتبار به به‌روزرسانی یک‌ساله اقدام کنید. در صورت تمدید به‌روزرسانی یک‌ساله می‌توانید از طریق لینک «تمدید بروزرسانی یکساله آسان دیاگ» استفاده کنید.

۵. آیا اگر مجوز به‌روزرسانی یک‌ساله نرم‌افزار به اتمام برسد آیا قابلیت استفاده از نرم‌افزار متوقف می‌شود؟
خیر، کلیه خودروهای دریافت شده تا آخرین به‌روزرسانی به‌صورت مادام‌العمر قابل‌استفاده است و استفاده از نرم‌افزار از دسترس خارج نخواهد شد.

۶. در صورت به سرقت رفتن سخت‌افزار، به چه شکل باید اقدام کنم؟
حساب کاربری نرم‌افزار به‌هیچ‌عنوان از دسترس خارج نخواهد شد و محفوظ می‌ماند. جهت تهیه سخت‌افزار جدید به سایت آسان دیاگ و یا به شماره‌های پشتیبانی تماس حاصل شود.

۷. آیا امکان نصب نرم‌افزار بر روی چندین سیستم‌عامل (چندین گوشی) وجود دارد؟
امکان نصب نرم‌افزار فقط بر روی یک سیستم‌عامل (یک گوشی)وجود دارد. در صورت نیاز به نصب نرم‌افزار در یک سیستم‌عامل جدید (یک گوشی جدید) باید نرم‌افزار از روی گوشی قبلی خروج از حساب کاربری شده و درگوشی جدید مجدد نصب شود.

۸. گوشی موبایلم به سرقت رفته و یا به مشکل خورده و از نسخه نرم‌افزار هم خارج نشدم.
برای حل این موضوع با شماره‌ای که نرم‌افزار خود را فعال کرده‌اید با پشتیبانی تماس گرفته یا پیام دهید در اسرع وقت مشکلتان برطرف می‌شود.

۹. مشکلات خودم را چطور به شرکت اطلاع دهم؟
می توانید به پیام رسان های آسان دیاگ پیغام بدهید و یا با شماره های پشتیبانی در تماس باشید.
۰۹۳۰۱۷۲۱۰۱۴📱

 ۰۲۱-۷۷۱۹۶۲۴۷ ☎️
 Site: Asandiag.ir 🌎
Telegram: Asandiag
Instagram: Asandiagco
Aparat: Asandiag

۱۰. چراغ چک ماشین روشن‌شده است اما خطای آن را نمایش نمی‌دهد.
برای گزارش این خطا بعد از عیب یابی و خواندن کد های خطا و هر مورد دیگه ای که احساس می کنید مشکل داشته باشه پس از وصل شدن به اینترنت باید از منوی سمت راست برنامه گزینه ارسال لاگ به سرور را انتخاب کنید  و بعد از انتخاب مدل ایسیو اطلاعات به سرور ارسال خواهد شد، سپس از شماره واتساپ ۰۹۳۰۱۷۲۱۰۱۴ شرکت جهت پیگیری استفاده نمایید.

۱۱. نرم‌افزار به دستگاه دیاگ وصل نمی‌شود باید چیکار کنیم؟
برای برقراری بلوتوث نرم‌افزار می‌توانید فیلم آموزشی ما در آپارات که در زیر گذاشته‌شده است را مشاهده کنید.

آموزش تنظمات بلوتوت برای سخت افزار BCM12:

آموزش تنظمات بلوتوت برای سخت افزار ICAR ,VCAR ,VlinkerFD ,ELM327 با ماژول بلوتوث:

۱۲. برقراری نرم‌افزار با ایسیو انجام‌نشده است و یا پارامترهای خودرو را درست نمایش نمی‌دهد.
اگر از دستگاه BCM12 استفاده می کنید قبل از هر چیزی باید چک کنید صدای بوق دستگاه هنگام اتصال با سوکت OBD خودرو به صدا دربیاید و یا چراغ دستگاه روشن شود، بعد از اطمینان از اتصال دستگاه با جستجوی خودکار یا انتخاب دستی ایسیو، ارتباط با ایسیو موردنظر را برقرار می کنیم. اگر ارتباط با ایسیو برقرار نشد میتوان از بند «۱۰» روش ارسال لاگ به سرور از منوی سمت راست برنامه استفاده کرد.

۱۳. گارانتی دستگاه شامل چه مواردی می‌شود؟
1_ یک سال گارانتی تعویض سخت‌افزار 2_ یک سال به‌روزرسانی نرم‌افزار برای خودروهای جدیدی که اضافه می‌شود.

۱۴. چه ماشین‌هایی با کابل/آداپتور رابط وصل می‌شود؟
دوو – کیا/ریو – مزدا ۳۲۳ – ایسیو SL96 – ساژم روی پیکان و سمند و پژو مدل‌های ۸۳ به پایین.

۱۵. موقع نصب نرم‌افزار ارور «این شماره فاکتور قبلاً استفاده‌شده است» را چیکار کنم؟
ابتدا باید از نرم افزاری که روی گوشی اول نصب شده خروج از حساب کاربری بزنید و سپس روی گوشی موردنظرتان (گوشی دوم) فرآیند نصب را انجام دهید اگر به هر دلیل گوشی اول در دسترس نبود (خراب‌شده و یا مفقود و … شده بود) برای رفع این مشکل باید با شماره‌ای که نرم‌افزار خود را فعال کرده‌اید با پشتیبانی تماس گرفته یا پیام دهید و درخواست ریست کردن را اعلام کنید، در اسرع وقت مشکلتان برطرف می‌شود.

۱۶. نسخه ریمپ شامل چه ایسیو هایی می‌شود؟

      • بوش me7.4.4
      • بوش Me.7.4.5
      • سمند Me.7.4.9 EF7
      • ۷.۴.۱۱ زامیاد
      • کل خانواده زیمنس و کنتینیتال
      • ساژم s2000 برای ۴۰۵
      • والئو s2000 برای ۲۰۶
      • سایر ایسیو ها هم اضافه می‌شود!!!

۱۷. سخت‌افزار را از بیرون گرفتم آیا با نرم‌افزار شما کار می‌کند؟
سخت‌افزار موردنیاز نرم‌افزار آسان دیاگ:

نرم افزار آسان دیاگ کلیه دستگاه‌های دارای ساختار ELM327 را پشتیبانی می‌کند .دانگل های Vgate , ELM327 , ICAR و BCM سخت‌افزارهای قابل‌ استفاده برای نرم‌افزار آسان دیاگ هستند.

نکته مهم در استفاده از Elm327 این است که باید میکروکنتلر واقعی PIC18F ( و یا چیپ ARM با پروگرام اصلی) رو مدار دستگاه استفاده‌شده باشد چراکه در غیر این نمی‌تواند همه پروتکل‌ها و دستورات را پشتیبانی نماید.

همچنین عدم استفاده رگلاتورهای کاهش ولتاژ مناسب در مدار ELM327 باعث می‌شوند نوسانات ولتاژ بر روی عملکرد دستگاه تأثیر منفی داشته باشد.

در زیر تصویر مدار یک دستگاه ELM327 بی‌کیفیت (فیک) و دستگاه ELM327 با مدار مناسب و چیپ اصل ارائه‌شده است:

ازآنجایی‌که در نرم افزار آسان دیاگ برای پشتیبانی از همه خودروها از دستورات غیر OBD2 استفاده‌شده بنابراین باید دستگاه از قابلیت‌های مطرح‌شده برخوردار باشد.در سخت افزار آسان BCM کلیه نیازمندی‌های نرم‌افزار ایجادشده است.

 

 

 

 

کلمه کلیدی خود را وارد کنید