در جدول زیر نام ، مدل و مشخصات ECU خودروهای پراستفاده و ساخته شده داخل (پژو ، یراید و سمند) به تفکیک نوع آنها ارایه میشود. همچنین توضیحاتی در ارتباط با تعداد پایه ها و کانکتور های آنها آمده است.
ردیف
نوع ECU
مدل ECU
نوع خدورو
توضیحات
۱
MAGNTI
MM۸P
پژو پارس- سمند- زانتیا
این نوع ECU دارای یک کانکتور۳۵ پایه می باشد.
۲
MAGNTI
۶LPB
پژو ۴۰۷
این نوعECU دارای سه کانکتور ۱۱۲پایه می باشد.
۳
MAGNTI
۴MB۲
پژو ۶۰۷
ایننوعECU دارای سه کانکتور ۱۱۲ پایه می باشد.
۴
BOSCH
ME/MP
7.۴.۴
پژو۲۰۶ هاچ بک تیپ۵و۶ (موتور(TU۵ پژو۴۰۵، پژو
پارس
این نوعECU دارای سه کانکتور و ۸۴ پایه می باشد.
۵
BOSCH
ME ۷ .۴.۵
پژو۲۰۶ صندوق دار (موتور(TU۵
این نوعECU دارای سه کانکتورو۸۴ پایه می باشد
۶
BOSCH
ME ۷ .۹.۷
پراید
۷
BOSCH
MP ۷.۹.۷.۱
نیسان زامیاد
این نوعECU دارای یک کانکتور۸۱ پایه می باشد
۸
BOSCH
MP ۵.۲
زانتیا ۲۰۰۰
این نوعECU دارای یک کانکتور۸ پایه می باشد
۹
BOSCH
MP ۷.۳
زانتیا ۱۸۰۰، پژو۴۰۵، پژو پارس، سمند، پژو پارس ELX
این نوعECU دارای یک کانکتور۸ پایه می باشد
۱۰
BOSCH
ME ۷ .۴.۹
سمند(EF۷ ) موتور ملی
این نوعECU از نوع دو سوﺧته( (BIFUELمی باشد
۱۱
BOSCH
۷.۴.۱۱
پراید
ایننوعECU از نوع دو سوﺧته ( BIFUEL) می باشد
۱۲
SIEMENS
SIEMENS
پرایدهای انژکتوری قدیمی ﻃرح کیا
این نوعECU بنزین سوز بوده دارای یک کانکتور پایه می باشد. اینECU به دلیل قدیمی بودن و معایبی که داشت، جای ﺧود
را در ﺧودروی پراید ابتدا بهECU های JCAE S۲۰۰۰ و سپس
به ECU های SIEMENS سری جدید ( SIM۲K-۳۴V)داد.
این نوعECU بنزین سوز بوده دارای دو کانکتور و۹۰ پایه می باشد.
SIEMENS (SIM۲K-۳۴V) سری جدید
۱۴
SIEMENS
L۹۰
این نوعECU بنزین سوز بوده دارای دو کانکتور و۹۰ پایه می باشد
۱۵
SIEMENS
SIEMENS
پراید، پژو ROA، پژو RD، پیکان وانت
این نوع ECU دوگانه سوز بوده و دارای دوکانکتور و۹۰ پایه می باشد.
۱۶
SIEMENS
SIEMENS
سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵
ایننوعECU گاز سوز بوده و دارای سه کانکتور و ۸۰ پایه می باشد، البته یکی از کانکتور ها ﺧالی بوده و پایه ای در ان وجود ندارد.
۱۷
SIEMENS
SIEMENS VD
پژو ۴۰۷
۱۸
SIEMENS
SIEMENS
ریو
این نوعECU دارای چهار کانکتور به نام های ،BO۳ ،BO۴ وB۰۵
می باشد.
۱۹
SAGEM-Valeo
S۲۰۰۰-۱۰
پراید- پژوRD – سمند-پژوپارس-پژو ۴۰۵ -پیکان-پژوROA
این نوعECUها برای راه اندازی فن ها نیازبه یونیت فن جداگانه
داشتند
۲۰
SAGEM-Valeo
S۲۰۰۰-۱۱
پیکان-پژو-RD
این نوعECUها برای راه اندازی فن ها نیازبه یونیت فن جداگانه
داشتند
۲۱
SAGEM-Valeo
S۲۰۰۰-۳E
پژو
206 مولتی پلکس
جدید
در پژو ۲۰۶تک سنسور اکسیژن و دو سنسور اکسیژن، سری داﺧلی تیپ های۲ و۳، با موتور نوعKFW که دارای دریچه ی گاز سیمی و
کاتالیست هستند، مورد استفاده قرار گرفته است
۲۲
SAGEM-Valeo
S۲۰۰۰-۳F
پژو
206 مولتی پلکس
قدیمی
در پژو ۲۰۶تک سنسور اکسیژن و دو سنسور اکسیژن، سری داﺧلی تیپ های۲ و۳، با موتور نوعKFW که دارای دریچه ی گاز سیمی و
کاتالیست هستند، مورد استفاده قرار گرفته است
۲۳
SAGEM-Valeo
S۲۰۰۰-۳۲/۳۵
پژو ۲۰۶ غیر مولتی پلکس قدیمی
در پژو۲۰۶ های تیپ۱ معمولی با موتور نوع که نوع مصرف انها
اروپایی می باشد، و همچنین به دلیل دارا بودن یک سنسور اکسیژن،
ﺧﻄای سنسور اکسیژن پایین را دارند،مورد استفاده
سلامخیلی خوب بود
mamnoon
درود بر شما
تشکر
درود فراوان .بسیار عالی
سلام… .متشکرم
سلام تشکر به سایت ما هم سر بزنید
besyar aali bood
وقتتون بخیر .بسیار عالی بود
درود – اگه بازم مثل این دارید بگذارید
عالییییی
تشکر
تشکر
عالییییی
درود پست مفیدی بود ممنون
besyar aali bood
سلام… .متشکرم
ممنون از این پست
کارتون حرف نداره
دمتون گرم مرسی
tashakkor
درود فراوان .بسیار عالی
besyar aali bood
ممنون هر روز سر میزنم
سلام .خیلی خوب بود
خیلی عالی…
مرسی…
سلام
ممنون از اطلاعات مفیدتون
اگه ستونی اضافه میکردین که کدوم این ها پروتکل obd استاندارد سازگار با دستگاه های elm هستن خیلی عالی میشد
سلام!پس مال تیبا کو؟!خواهشا بفرمایید برای مشاهده خطاهای تیبا غیر از برنامه به چه چیز های دیگه نیازمندیم که کارمونو راه بندازه؟!
سلام
دانگل سخت افزاری رو نیز باید تهیه کنید
This is my first time go to see at here and i am in fact pleassant to read everthing at single place.