آموزش ریمپ بخش تغییر دمای فن خنک کننده

آموزش ریمپ بخش تغییر دمای فن خنک کننده

در کشورهایی نظیر ایران به علت اختلاف دمای بالا در فصول مختلف سال، و گرمای بیش از حد تابستان، موضوع دمای موتور خودرو و نشانگر آمپر آب از دغدغه های اصلی رانندگان می باشد که مخصوصا در خودروهای که از عمر آنها بیش از سه تا پنچ سال گذشته به علت فرسودگی واشرسرسیلندر و برخی دیگر از قطعات، باعث سوختگی واشرسرسیلندر شده و هزینه های گزافی نیز ایجاد می کند. لذا رانندگان ترجیح می دهند که فن خودرو نسبت به یک خودروی کارخانه ای و صفر در دمای پایین تری شروع به کار کرده و در نتیجه آمپر آب در حالت مناسبی قرار داشته باشد. البته در برخی تولیدات صفر کیلومتر ایرانی نیز اغلب دمای شروع به کار فن ۹۷ درجه بوده که دمای بالایی محسوب میگردد. حال در ادامه ویدئو کاهش دمای فن، در ابتدا نیاز است که با نحوه کارکرد فن خودرو بیشتر آشنا شویم که در این کلیپ آسان دیاگ کامل توضیح داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts

Enter your keyword