شرایط و قوانین استفاده از خدمات آسان دیاگ
۱. فرآیند ایجاد حساب کاربری
برای خرید نرمافزار، کاربر باید شماره تلفن همراه و نام خود را به تیم فروش آسان دیاگ بدهد. سپس تیم فروش یک شناسه یکتا یا شماره سفارش برای کاربر ایجاد میکند که این شماره، معرف کاربر در نرمافزار خواهد بود.
۲. ورود اولیه به نرمافزار
برای ورود به نرمافزار در ابتدا، کاربر باید شماره یکتا و شماره تلفن همراه خود را وارد کند. نکته مهم: فقط مالک شماره تلفن همراه، مالک نرمافزار است. اگر کاربر قصد فروش خط تلفن خود را دارد، باید قبل از از دست دادن خط، با همان شماره به پشتیبانی آسان دیاگ تماس بگیرد و شماره جدید را اعلام کند. در غیر این صورت، ممکن است دسترسی به نرمافزار را از دست بدهد.
۳. نصب و انتقال نرمافزار
نرمافزار تنها بر روی یک گوشی نصب میشود، اما میتوان آن را به گوشی دیگری منتقل کرد. برای این کار، کاربر باید از منوی سمت راست برنامه گزینه «خروج از حساب کاربری» را انتخاب کند.
۴. نیاز به اینترنت
نرمافزار فقط در زمان راهاندازی اولیه به اینترنت نیاز دارد. پس از نصب، برای استفاده از نرمافزار نیازی به اینترنت نیست.
۵. عضویت در شبکههای اجتماعی
کاربر باید پس از خرید، در صفحات رسمی آسان دیاگ در تلگرام و اینستاگرام عضو شود تا از اطلاعیههای جدید مطلع گردد. این اطلاعیهها شامل تغییرات، امکانات، روشهای بروزرسانی و ارتقاء و سایر موارد خواهد بود.
۶. واگذاری نرمافزار به دیگران
فروش نرمافزار به دیگران (واگذاری) فقط با اطلاع و تأیید تیم پشتیبانی آسان دیاگ امکانپذیر است. تغییر مالکیت باید توسط تیم پشتیبانی انجام شود. در غیر این صورت، آسان دیاگ هیچ مسئولیتی در قبال ارائه خدمات پشتیبانی به خریدار جدید ندارد و همچنان فروشنده را مالک نرمافزار میداند.تغییر مالکیت نرم افزار مشمول هزینه خواهد بود
۷. بروزرسانیهای نرمافزار
نرمافزار به مدت یک سال شمسی بروزرسانی خودروهای جدید را دریافت میکند. پس از این مدت، کاربر باید برای بروزرسانی یکساله هزینه بپردازد. در غیر این صورت، نرمافزار فقط تا «تاریخ مجاز بروزرسانی»قادر به دریافت اطلاعات و امکانات از سرور خواهد بود. کاربر میتواند حتی پس از گذشت زمان مجاز، نسخههای جدید نرمافزار را نصب کند.
۸. بازیابی حساب کاربری
در هنگام اولین ورود از کاربر به صورت اختیاری آدرس ایمیل دریافت میشود. آدرس ایمیل فقط برای ریکاوری حساب کاربری استفاده میشود. در صورتی که کاربر به هر دلیلی سیمکارت خود را از دست بدهد، میتواند با ارسال ایمیل به پشتیبانی، حساب کاربری خود را بازیابی کرده و شماره تلفن را تغییر دهد.