نام و مدل ECU انواع خودروی تولید داخل (پراید،سمند و پژو)
در جدول زیر نام ، مدل و مشخصات ECU خودروهای پراستفاده و ساخته شده داخل (پژو ، یراید و سمند) به تفکیک نوع آنها ارایه میشود. همچنین توضیحاتی در ارتباط با تعداد پایه ها و کانکتور های آنها آمده است.
ردیف |
نوع ECU |
مدل ECU |
نوع خدورو |
توضیحات |
|
۱ |
MAGNTI |
MM۸P |
پژو پارس- سمند- زانتیا |
این نوع ECU دارای یک کانکتور۳۵ پایه می باشد. |
|
۲ |
MAGNTI |
۶LPB |
پژو ۴۰۷ |
این نوعECU دارای سه کانکتور ۱۱۲پایه می باشد. |
|
۳ |
MAGNTI |
۴MB۲ |
پژو ۶۰۷ |
ایننوعECU دارای سه کانکتور ۱۱۲ پایه می باشد. |
|
۴ |
BOSCH |
ME/MP |
پژو۲۰۶ هاچ بک تیپ۵و۶ (موتور(TU۵ پژو۴۰۵، پژو |
این نوعECU دارای سه کانکتور و ۸۴ پایه می باشد. |
|
۵ |
BOSCH |
ME ۷ .۴.۵ |
پژو۲۰۶ صندوق دار (موتور(TU۵ |
این نوعECU دارای سه کانکتورو۸۴ پایه می باشد |
|
۶ |
BOSCH |
ME ۷ .۹.۷ |
پراید |
|
|
۷ |
BOSCH |
MP ۷.۹.۷.۱ |
نیسان زامیاد |
این نوعECU دارای یک کانکتور۸۱ پایه می باشد |
|
۸ |
BOSCH |
MP ۵.۲ |
زانتیا ۲۰۰۰ |
این نوعECU دارای یک کانکتور۸ پایه می باشد |
|
۹ |
BOSCH |
MP ۷.۳ |
زانتیا ۱۸۰۰، پژو۴۰۵، پژو پارس، سمند، پژو پارس ELX |
این نوعECU دارای یک کانکتور۸ پایه می باشد |
|
۱۰ |
BOSCH |
ME ۷ .۴.۹ |
سمند(EF۷ ) موتور ملی |
این نوعECU از نوع دو سوﺧته( (BIFUELمی باشد |
|
۱۱ |
BOSCH |
۷.۴.۱۱ |
پراید |
ایننوعECU از نوع دو سوﺧته ( BIFUEL) می باشد |
|
۱۲ |
SIEMENS |
SIEMENS |
پرایدهای انژکتوری قدیمی ﻃرح کیا |
این نوعECU بنزین سوز بوده دارای یک کانکتور پایه می باشد. اینECU به دلیل قدیمی بودن و معایبی که داشت، جای ﺧود |
|
سری |
|||||
۱۳ |
SIEMENS VDO |
پراید، پیکان وانت، پژو RD، پژو ۴۰۵، سمند، رانا((TU۵،پژو(TU۵)۲۰۶ |
این نوعECU بنزین سوز بوده دارای دو کانکتور و۹۰ پایه می باشد. |
||
SIEMENS (SIM۲K-۳۴V) سری جدید |
|||||
۱۴ |
SIEMENS |
|
L۹۰ |
این نوعECU بنزین سوز بوده دارای دو کانکتور و۹۰ پایه می باشد |
|
۱۵ |
SIEMENS |
SIEMENS |
پراید، پژو ROA، پژو RD، پیکان وانت |
این نوع ECU دوگانه سوز بوده و دارای دوکانکتور و۹۰ پایه می باشد. |
|
۱۶ |
SIEMENS |
SIEMENS |
سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ |
ایننوعECU گاز سوز بوده و دارای سه کانکتور و ۸۰ پایه می باشد، البته یکی از کانکتور ها ﺧالی بوده و پایه ای در ان وجود ندارد. |
|
۱۷ |
SIEMENS |
SIEMENS VD |
پژو ۴۰۷ |
|
|
۱۸ |
SIEMENS |
SIEMENS |
ریو |
این نوعECU دارای چهار کانکتور به نام های ،BO۳ ،BO۴ وB۰۵ |
|
۱۹ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-۱۰ |
پراید- پژوRD – سمند-پژوپارس-پژو ۴۰۵ -پیکان-پژوROA |
این نوعECUها برای راه اندازی فن ها نیازبه یونیت فن جداگانه |
|
۲۰ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-۱۱ |
پیکان-پژو-RD |
این نوعECUها برای راه اندازی فن ها نیازبه یونیت فن جداگانه |
|
۲۱ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-۳E |
پژو |
در پژو ۲۰۶تک سنسور اکسیژن و دو سنسور اکسیژن، سری داﺧلی تیپ های۲ و۳، با موتور نوعKFW که دارای دریچه ی گاز سیمی و |
|
۲۲ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-۳F |
پژو |
در پژو ۲۰۶تک سنسور اکسیژن و دو سنسور اکسیژن، سری داﺧلی تیپ های۲ و۳، با موتور نوعKFW که دارای دریچه ی گاز سیمی و |
|
۲۳ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-۳۲/۳۵ |
پژو ۲۰۶ غیر مولتی پلکس قدیمی |
در پژو۲۰۶ های تیپ۱ معمولی با موتور نوع که نوع مصرف انها |
|
۲۳/۲۵ |
|||||
۲۴ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-LC |
RD پژو – ROA سمند- پژو پارس-پژو ۴۰۵ |
مدلهایLC بدون نیاز به یونیت فن می باشند. |
|
پژو ۲۰۶ تیپ ۱و ۲و ۳ –پراید |
|||||
۲۵ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-ILC |
RD پژو – ROA سمند- پژو پارس-پژو ۴۰۵ -پیکان-پژو |
بدون نیاز به یونیت ILC مدلهای |
|
پژو |
فن و دارای سیستم ایمو بلایزر میباشند. |
||||
۲۶ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-SLC |
RD پژو – ROA سمند- پژو پارس-پژو ۴۰۵ -پیکان-پژو |
مدل مورد استفاده برای رفع مشکل ناک سنسور و یونیت فن میباشد |
|
پژو ۲۰۶ تیپ ۱و ۲و ۳ –پراید |
|||||
۲۷ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-PL۴ |
RD پژو ROA سمند پ- ژو پارس-پژو ۴۰۵ -پیکان-پژو پژو ۲۰۶ تیپ ۱و ۲و ۳ –پراید |
مدلهایPL۴مﺨصوص ﺧودروهای پژو میبا شند. این مدل در |
|
اکسیژن و دو سنسور اکسیژن مورد استفاده قرارگرفتهاند |
|||||
۲۸ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-FC۵ |
RD پژو – ROA سمند- پژو پارس-پژو ۴۰۵ – پیکان-پژو۲۰۶ تیپ ۱و ۲و ۳ –پراید |
مدلهایFC۵ مورد استفاده در ﺧودروهای دوگانه سوز میباشند که |
|
۲۹ |
SAGEM-Valeo |
VALEO-J۳۴ |
پژو |
این نوعECU بر روی مدلهایی که موتور بهینه سازی شده یTU۳A، ۱۳۶۱سی سی دارند و در مجموعهی دریچهی گاز |
|
VALEO-J ۴ جایگزین سری قدیمی و جدید S۲۰۰۰ در پژو۲۰۶ شده است. |
|||||
۳۰ |
SAGEM-Valeo |
VALEO-J۳۵ |
پژو ۲۰۶ دوگانه سوز |
این نوعECU بر روی مدلهایی که دارای موتورTU۵، ۱۵۸۷ سی سی از نوع دوگانه سوز هستند،استفاده میشود.این مدلها |
|
۳۱ |
SAGEM-Valeo |
JCAE-S۲۰۰۰ |
پراید |
|
|
۳۲ |
SAGEM-Valeo |
S۲۰۰۰-۱۱۰۰/۱۲۰۰/ |
پراید |
|
|
۸۱۰۰/۹۵۰۰ |
|||||
/۹۶۰۰ |
|||||
۳۳ |
SAGEM-Valeo |
SL۹۶ |
یا –RD سمند معمولی-پژوپارس-پژو ۴۰۵ -پیکان-پژو |
به ﻃور کلی میتوان گفت ازSL۹۶ در محصوﻻت قدیمی تولیدی |
|
پراید |
سلامخیلی خوب بود
mamnoon
درود بر شما
تشکر
درود فراوان .بسیار عالی
سلام… .متشکرم
سلام تشکر به سایت ما هم سر بزنید
besyar aali bood
وقتتون بخیر .بسیار عالی بود
درود – اگه بازم مثل این دارید بگذارید
عالییییی
تشکر
تشکر
عالییییی
درود پست مفیدی بود ممنون
besyar aali bood
سلام… .متشکرم
ممنون از این پست
کارتون حرف نداره
دمتون گرم مرسی
tashakkor
درود فراوان .بسیار عالی
besyar aali bood
ممنون هر روز سر میزنم
سلام .خیلی خوب بود
خیلی عالی…
مرسی…
سلام
ممنون از اطلاعات مفیدتون
اگه ستونی اضافه میکردین که کدوم این ها پروتکل obd استاندارد سازگار با دستگاه های elm هستن خیلی عالی میشد
سلام!پس مال تیبا کو؟!خواهشا بفرمایید برای مشاهده خطاهای تیبا غیر از برنامه به چه چیز های دیگه نیازمندیم که کارمونو راه بندازه؟!
سلام
دانگل سخت افزاری رو نیز باید تهیه کنید
This is my first time go to see at here and i am in fact pleassant to read everthing at single place.